Thursday, November 29, 2012

Me lah..!

      Assalamualaikum... :D


     Haa...baru skarang saya nak buat blog..skian lame saya nak buat..baru skarang saya ade kesempatan nak buat..hahah.. *padahal tak tahu nak buat..bhahah...ni pun main tekan je...hee~eh..lupa pulak..ape khabar sahabat-II sekalian..harap2 sihat jela k.. :D


Ha...ni la saya...hensem tak..ceh wah...hahah

Bersyukur kepadanya kerana kerana dapat jugak saya menulis blog ini buat kali pertama..hahah malunya..emm tujuannye sebab nak berkongsi ilmu bersama sahabat2 baru n lama saya..dan jikalau ade tersilap bahasa atau tersalah kata...harap dimaafkan..  
Saya ni hanya manusia biasa yang tidak lari daripada kesilapan.. :'D

Setulus kasih ibu,
Setulus kasih ayah
Semulia nama diberi Mohamad Nor Azizi Bin Sh Mohamad
Semanja panggilan jiji,angah.. :D


Berasal daripada Batu Pahat,Johor dan kini menetap di Melaka dan juga akan menamatkan pengajian atau Kos Diploma Kaunseling selama 3 tahun di Melaka..


Dalam keluarga saya anak yang ke2 daripada 4 orang adik beradik dan saya akan menunjukkan tauladan yang terbaik untuk adik2 saya..
saya juga ingin melihat ibu dan ayah saya gembira bila saya berjaya suatu hari nanti..
saya ingin menjadi seorang Kaunselor yang berjaya dan hebat dalam kerjaya dan beharap dapat berkongsi ilmu dengan keluarga dan sahabat2 yang lain.. :)


sekian saja untuk hari ini,,Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.